OBÁLKA: Tajný kruh - Otrokyně

Duhý díl Tajného kruhu od L.J. Smith je už v tiskárně, tentokrát bude mít podtitul Otrokyně, výborně ho přeložila opět Ivana Svobodová a o čem že to je...?

Anotace:
Pokračování strhujícího příběhu moderních čarodějek!
Po zasvěcení do Tajného kruhu mladých čarodějek se Cassie opájí svou nově nalezenou mocí, která je stejně návyková jako nebezpečná. Octne se mezi dvěma soupeřícími klany a záhy stojí před zásadním životním rozhodnutím: Má zradit ty, které miluje, nebo se doznat a riskovat tak vyhoštění z kruhu?


Ale já se s vámi dneska chci podělit hlavně o jeho obálku... Je malinko výjimečná, protože poslední originální vydání má jen dvě knihy, do kterých jsou tři díly rozděleny. Ovšem česky bude vycházet pěkně jeden díl v jedné knize. Tudíž jedna obálka scházela a byla vyrobena jen a speciálně pro české vydání jedním z našich šikovných grafiků :) Je na ní Faye... Jak se vám líbí její jantarové oko? :)

A musím říct, že tohle pokračování je ještě o něco lepší než první díl, Cassie už není takový plachý jednorožec, abych doslova citovala překladatelku, ale bere věci do svých rukou...


Knížku byste měli na pultech knihkupectví objevit od 25.7. 2011




14 komentářů:

  1. Jantarové oko, takové upřřímné! :) No vlastně je spíš takové záludně krásné, že, ale nemohla jsem si tu cimrmanovskou hlášku odpustit ;). Jsem zvědavá, jestlipak to s Faye špatně dopadne, nebo jestli se nám nechutně nepolepší, mrcha jedna :).

    OdpovědětVymazat
  2. jojo, upřřřímné :D
    A Faye je komplikovaná osobnost, čerti vědí, jak to s ní nakonec bude... :P

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na tuhle knihu se moc těším! První díl mě poměrně bavil a k obálce, no asi jen to, že ty klasické poloviční obličeje budou asi na všech knihách co L. J. napsala, že :D Už to není nic zvláště originálního, ale přesto to je u téhle série pěkné.

    OdpovědětVymazat
  4. A ještě k Faye. Já jí mám ráda. Sice je to mrcha, ale i přesto se z ní stala má oblíbená postava této série. :)

    OdpovědětVymazat
  5. no já k těm mrchám tíhnu taky :) připadají mi takové skutečnější a asi mému vlastnímu založení bližší :D (blonďatý anděl ze mě prostě nikdy nebude)

    OdpovědětVymazat
  6. Zasvěcení jsem ještě nečetla a v nejbližší době se na to ani nechystám... mám teď spoustu nepřečtených knih, které si chci přečíst, takže mám co dělat. :D ...
    ale cover vypadá pěkně, akorát už mi ty půltváře přijdou dost okoukané... u VD to beru, ale na na další její knihy bych už dala něco jiného. Až příliš mi to připomíná Deníky.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten první se mi asi líbil více, ale rozhodně to není špatné, jsem zvědavá, jak se to vyvine :)

    OdpovědětVymazat
  8. půltváře nejsou dvakrát originální, pravda, ale tady je to v rámci řady :)
    A Faye mám taky ráda, k mrchám můžou tíhnout i blonďatí andělé :P

    OdpovědětVymazat
  9. Faye je rozhodně zajímavá postava, ale nejsem si jistá, jestli bych se s ní chtěla potkat ve skutečnosti :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zatím jsem nečetla nic z té série, ale kdybych někde viděla tu obálku, určitě zaujme :).

    OdpovědětVymazat
  11. Eres: jestli znáš Upíří deníky, tak tohle je od stejný autorky, ale lepší, pochopitelně :D

    OdpovědětVymazat
  12. Znám, ale nečetla jsem. Ani se do toho nechystám, Stefana a Eleny mám dost v seriálu. Ledaže by tam byl HODNĚ Damon, to pak joo :D. Jinak potřebuju mít pčečteny deníky, abych mohla číst tohle nebo to není třeba...? :)(já stejně ani nevím, o co tady gou :D)

    OdpovědětVymazat
  13. nene, nemusíš číst Deníky, tohle je úplně jinej příběh, žádný upíři, ale čarodějky, jen autorka je stejná ;)

    OdpovědětVymazat