Quote of the Week (3)



Poslední dobou nějak flákám skoro všechna meme, tak se to pokusím napravit. Quote of the Week je sobotní meme, které pořádá Judit a jde v něm v zásadě o to:
  • Vybrat 1 vtipný výrok z knihy.
  • Vybrat 1 romantickou scénu z knihy.
  • Vybrat 1 výrok, který vás donutil zamyslet se, nad kterým jste se pozastavili, který pro vás něco symbolizoval...
Mám dojem, že jak se nám blíží 15. červenec, všude je plno Harryho Pottera... a tak proto jsem dnes vybrala scény z něj, hlavně z první a poslední knihy. A myslím, že mu věnuju i jedno ze zítřejších meme :)

VTIPNÝ MOMENT:
 
„Nehýbejte se!“ nařídila jim Hermiona. „Už vím, co to je – je to Ďáblovo osidlo!“
„To jsem rád, že víme, jak se jmenuje, to nám opravdu pomůže,“ utrhl se na ni Ron a zaklonil hlavu, aby se mu rostlina neovinula kolem krku.
„Buď zticha, ať si můžu vzpomenout, jak ji zabít!“

Vybrala jsem tuhle scénu z konce Kamene mudrců, protože je to už téměř klasika a mně to zkrátka připadá vtipné. Ale musím říct, že tahle scéna je ve filmu posunutá někam trochu jinam, je tam větší důraz na to, jaký je Ron panikařící zmatkař a překvapivě mi to přijde skoro vtipnější...








ROMANTICKÁ SCÉNA:
„Všechno zlé je pro něco dobré,“ zašeptala a pak ho nečekaně políbila tak, jak ho ještě nikdy nelíbala; Harry její polibky opětoval a upadl do blaženého nevědomí, příjemnějšího, než jaké mu dokázala poskytnout ohnivá whisky. Ginny byla jediná opravdová na celém světě, byla to jeho Ginny a Harry ji k sobě tiskl, jednou rukou ji hladil po zádech a druhou nořil do jejích dlouhých, sladce vonících vlasů...

Dlouho jsem uvažovala, který z těch polibků vyberu... a tenhle mi zkrátka padl do oka, je takový osudový, symbolizuje loučení před velkou bitvou, kdy nikdo neví, jak to všechno dopadne...





SILNÝ MOMENT 
Albus, Rose, Hugo a Lily se zasmáli. Vlak se dal do pohybu, Harry kráčel podél něj a pozoroval synův hubený obličejík, už celý nedočkavě uzardělý. Usmíval se a mával mu, přestože v sobě cítil i trochu smutku, když se díval, jak od něj syn odjíždí...
Z podzimního vzduchu se vytratily i poslední stopy páry. Vlak zabočil a zmizel. Harry měl ruku ještě zdviženou na pozdrav.
„On to zvládne,“ zamumlala Ginny.
Harry se na ni podíval, a když ruku spouštěl, a mimoděk si přejel po jizvě tvaru blesku, kterou měl na čele.
„Já vím, že zvládne.“
Jizva ho už devatenáct let nezabolela. Všechno bylo, jak má být.

Konečná scéna sedmičky, nemohla jsem volit jinak... :) Je to sice trochu patetické, ale prostě All was well...
 

0 komentářů:

Okomentovat