Waiting on Wednesday (6)


...je meme pořádané Breaking the Spine, ve kterém jde o to představit knihy, co jsme ještě sice nečetli, ale nemůžeme se jich dočkat.



Sara Shepard
NEVER HAVE I EVER

Není to tak dávno, kdy jsem měla všechno, co si jen holka může přát: úžasné přátele, dokonalého kluka, milující rodinu. Ale nikdo z nich neví, že jsem pryč, že jsem mrtvá. Moje dlouho ztracené dvojče Emma zaplnila moje místo, aby zjistila, jak to bylo s mou vraždou. Spí v mém pokoji, nosí moje oblečení a říká mým rodičům mami a tati.
A můj vrah sleduje každý její krok.
Pamatuju si jen málo ze svého života, jen takové záblesky a vše, co můžu dělat, je sledovat Emmu, jak se snaží vyřešit záhadu mého zmizení. Ukáže se, že já a mí přátelé jsme hráli hodně her, her, které ničily lidské životy. Je tolik lidí, kteří by se mi mohli chtít pomstít. Tolik lidí, kteří touží, abych já - a teď i Emma - byla mrtvá...
Očividně mám teď Sara-Shepard-období :D A na druhý díl The Lying Game jsem fakt zvědavá. Ačkoli je mi jasné, že se tam zas nic nevyřeší a budu muset čekat na trojku... ale to je jistě autorčin dobře promyšlený zájem... Takže už aby vyšel!

0 komentářů:

Okomentovat