Top týdne (4)


Včera jsem dokončila prázdninování, ještě mi asi bude chvilku trvat rehabilitace do všedních dní... A tak na rozjezd přidávám můj čtvrtý příspěvek do meme hostovanému Luu, které se bude tentokrát týkat knih na doporučení... musím říct, že jsem si s tímhle dost lámala hlavu, co mi kdy kdo vlastně doporučil a jestli si vůbec nechám radit a kecat do toho, co budu číst... no, vzhledem k tomu, že to byla taková fuška sepsat, tak asi moc ne :D




Anna and the French Kiss
...jedna z prvních knížek, co jsem četla krátce po svém vstupu do bloggosféry, hlavně kvůli oslavné recenze na Knižním doupěti. A dobře jsem udělala! Takže dík, Syki! :)







Across the Universe
...byla kniha, která vykukovala z každého internetového zákoutí, takže jsem jednoduše nemohla odolat. A překvapilo mě, jak moc moc dobré to bylo, ač jsem k tomu přistupovala trochu s despektem, jestli to není náhodou jen šikovná marketingová bublina.






Hunger Games
...další knížka, respektive trilogie, kterou jsem začala číst hlavně kvůli vám, knižním bloggerkám. Prostě mi ta zvědavost nedala :) Zatím mám za sebou jen první díl, ten druhý stále někdo nevrátil do knihovny... (takže kdo ho doma sušíte, šup šup vrátit! :D)






Mrtvá a živá
...a vůbec celou Daphne du Maurier jsem četla na doporučení maminky a jéje, to mě to bavilo! Dokonalé knihy psala tahle paní, fakt můžu jedině doporučit.







Nekonečný příběh
...je jedna z prvních knížek, co jsem četla sama hlavně díky kouzlu, které jí dodal můj táta, když mi ji předčítal. Zkrátka jsem si ji musela přečíst znova sama.







Harry Potter
...dlouho jsem mu odolávala, ale pak jeden semestr přišel seminář dětské literatury a Harry byl jednou z knih na seznamu četby a bylo to :D





Jeden Den
...tahle knížka měla masivní reklamní kampaň, nejvíc mi utkvěl asi rámeček v metru. Podlehla jsem reklamě a nelituju, skvělý příběh! 






Tohle jsem udělal
...báječně mrazivá kniha, která vyšla i u nás, škoda, že se jí podle mého názoru nedostalo takové pozornosti, jakou by si zasloužila. Četla jsem jí na doporučení Melori, která to vlastně zavinila, že si ji můžete přečíst i v češtině :)






V melounovém cukru
...je další kapku děsivá kniha, kterou jsem četla na doporučení Tomáše Kluse, který o ní doslova básnil. Mám slabost pro ty chlapy s kytarou a navíc má podobný literární vkus jako já, tak jsem po ní sáhla. Doporučuju, ač vám asi bude běhat mráz po zádech...





Zonenkinder
...povinná četba pro všechny germanofily. Autobiografický příběh o tom, jak se v Německu po pádu železné opony najednou všechno změnilo ze dne na den. Jak byste se s tím vyrovnali, kdyby vám bylo zrovna 13 let? Doporučil mi to můj portugalský kamarád a bývalý spolustudent v Německu. Mimo jiné i proto, že autorka pochází z Lipska, kde jsem rok pobývala i já.


0 komentářů:

Okomentovat