Spousta popelu na mou hlavu...

...aneb zas pár řádků o tom, jak to tu pěkně zanedbávám. Ačkoliv o tom snad není třeba se nějak zvlášť rozepisovat. Nevím, čím to je, zkrátka mám spoustu práce a moje myšlenky lítají po jiných světěch a tím můj blog kapku trpí... a je mi to líto! Fakt jo! Proto se už asi posté rozhoduju jít do sebe a slíbit si, že vám to vynahradím! Nedávno jsem dočetla třetí Tajný kruh a budu se s vámi brzo snažit podělit dojmy z něj a vůbec z celé trilogie (protože tahle kniha jí moc pěkně vrcholí). Myslím si totiž, že určtě stojí zato, ačkoliv je teď trochu všude přeSmithováno...


Po návratu z veletrhu ve Frankfurtu (knihy, knihy a nic než knihy... chvíli krása, třetí den už kapku deprese) čekám na velký příliv nových knižek ke čtení a myslím, že pár jich rozhodně bude stát za to... a o tom vás taky budu snad průběžně informovat :) Ráda bych taky sepsala svoje pocity z posledního dílu Hunger Games, protože musím říct, že ta trojka mě fakt docela bavila. Chci dohnat skluz v Podzimním dumání a taky mám v hlavě jedno meme, které by se vám snad mohlo líbit, no a hlavně chystám velký článek, takový malý předvánoční, trochu ježíškovský, trochu navnaďující... zkrátka a dobře se s vámi zas chci podělit o to, co CooBoo všechno chystá na příští rok a že to bude pár fakt povedenejch knih, myslím, že se máte na co těšit... ale pšt, to je zatím tajemství... :) No a protože moje výčitky svědomí jsou docela veliké, uvažuju nad nějakou giveaway, protože se vám ta moje minulá docela líbila, no ne? Zkrátka a dobře se budu snažit polepšit ve všech směrech... :D


A na závěr mám pro vás anketu a s ní spojenou prosbu. Dostal se mi do rukou komiks Vampýrské akademie a trochu nad ním dumám... nečetla jsem ty knihy, takže je to pro mě trošku složitější. A proto se vás chci zeptat: Znáte ho? Četli jste ho? Líbí se vám? A hlavně (a to bude ta anketní otázka):  

Chtěli byste, aby tenhle komiks vyšel česky?  

Když mi k tomu cokoli napíšete do komentářů, budu fakt moc ráda... DÍK! Anketu najdete hned vlevo nahoře...

6 komentářů:

  1. Ne, že by se mi komiks nelíbil, ale určitě bych si ho nekupovala :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mně osobně se ten komiks moc nelíbí, ale VA jsem nečetla, takže ať spíš asi rozhodnou fanoušci téhle série... jinak jsme rádi, že ses zase ozvala :D a netrpělivě čekáme na nějaký plnohodnotný článek ;)

    OdpovědětVymazat
  3. VA jsen četla jen první díl, který se mi líbil... ukázky z komiksu vypadají zajímavě, ale vzhledem k tomu, že komiksy nečtu a nejsem jejich velký příznivec, asi bych si jej nepořídila.

    OdpovědětVymazat
  4. V jednu chvíli jsem uvažovala, že bych si ho pořídila v originále, pak jsem ale potřebovala penízky na něco jiného. :( Kdyby ale vyšel v češtině, tak na 98% bych si ho koupila! ;))

    OdpovědětVymazat
  5. Upřímně já komixy moc ráda nemám, přijde mi to takové, no zvláštní předělávat pěkné knížky do komixů. Ale to je asi věc názoru.
    Sérii VA jsem četla a když vidím ten obrázek na komixu, no nemůžu si pomoct, ale přijde mi trošku jako karikatura. Ale proč ne někomu se to líbit může.
    Osobně bych si tedy komix nekoupila. Mám raději knížky bez obrázků, ráda si ve své vlastní fantazii vytvářím podoby postav a míst. Ale pokud jsi zvědavá na VA jako takovou a máš možnost si přečíst komix, tak proč ne.

    OdpovědětVymazat