Co nového v jedné vyšehradské kanceláři?

... Aneb abyste taky viděli, že pracuju :) Co je nového v CooBoo? V úterý jsme vám ukázali obálku Rekviem, ze které mám já osobně moc velkou radost. Myslím, že se fakt povedla, jak modelka, tak fotka i finální zpracování. A bude zase krásně metalická jako předchozí díly, tentokrát stříbrná. Příběh samotný už jsem mezitím stihla docela vstřebat. Uzavřít další trilogii byl zvláštní pocit. Když jsme je začínali vydávat, měla jsem dojem, že tomu snad nikdy nebude konec. Delirium patřilo k mým oblíbenějším dystopiím, pracovalo se mi na ní vážně dobře. Bavil mě autorčin styl, včetně popisů, které mnohým lezou na nervy. Rekviem má zase vyprávění z dvou úhlů pohledu – tentokrát nás příběhem provází střídavě Lena a Hana. A jak už jsem někde psala, Haniny pasáže mi přišly zajímavější. Především proto, že ona moc neví, co se sebou. Je vyléčená, a přesto pořád něco cítí. A netuší, jak s tím naložit. Spousta věcí jí nepřijde správná, ale pořád trochu dlí v té své navoněné bublině. Leniny kapitoly naproti tomu byly z Divočiny a o bojování a to už mě nějak moc nebralo. O tom bylo celé Pandemonium. A konec? Moje první reakce byla zklamání, ale teď, když o tom tak z odstupu a po druhém čtení přemýšlím... vlastně je to správně a odpovídá to stylu Lauren Oliverové. Takže se snad máte na co těšit!

Teď se chystám číst překlad Unravel Me a netrpělivě čekám na mail od grafika, který by mi měl tenhle či příští týden poslat první návrhy naší obálky. Taky se raduju z našich několika posledních knížek. Hlavně z Loly a kluka od vedle. Ta k nám do kanceláře dorazila včera a vážně mě potěšila. Vím, že někteří z vás nejsou naší obálkou nadšeni, ale já si za ní docela stojím. Vážně mi hlavní hrdinka přišla tak jedinečná a autentická (někdy až moc), že by byla škoda, kdyby si ji čtenáři na obálce spojovali s nějakou konkrétní holkou. Ať je pro každého z vás Lola jiná, tak by to ona sama měla nejradši, nemyslíte? Navíc je tak krásně sluníčkově žlutá, že to určitě bude prima letní čtení. Sice mě nenadchla tolik, jako Polibek pro Annu, ale snad se vám bude líbit. A nesmím zapomenout na Ptačí zpěv, kouzelnou dystopii! Moji recenzi na něj si můžete přečíst na stránkách Neoluxoru.

Dnes vás ale chci hlavně pozvat na Svět knihy, který začíná už zítra. Určitě to všichni víte a spousta z vás se tam chystá. Tak budu ráda, když zajdete na náš stánek! Mám tuhle knižní a knihomolskou událost moc ráda. Je sice vyčerpávající a většinou trpíme na výstavišti neuvěřitelným vedrem (což se nám letos možná vyhne, ač tomu pořád nevěřím :)), ale za tu možnost vidět tolik knih a knižních nadšenců pod jednou střechou to stojí! Pokud budete mít cestu, zastavte se třeba v pátek ve čtyři blogerské povídání, kde budu já, KathWillinda a celé to bude moderovat Daniel Dočekal, tak nás přijďte podpořit!

Téma zní: BLOGEŘI SPISOVATELI, SPISOVATELÉ BLOGERY 

Pevný scénář není dán, zkrátka budeme mluvit hlavně o knižních blozích, o spolupráci s nakladateli, o tom, jak psát dobrý, lepší a nejlepší blog... Sama se na to těším, co všechno nového zajímavého se dozvím. A doufám, že se tam ze spoustou z vás potkám! 

Přijdete? Tady je i oficiální facebooková událost
Kdybyste se chtěli přidat, budu moc ráda...

6 komentářů:

  1. Zrovna dneska sobotu změnili a prý bude 24°C a skoro jasno, takže vytahuju tílko a očekávám pařák, i když určitě menší než loni. Na veletrh se těším moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věděla, že bude hic, vždycky je hic, mají to snad objednaný nebo co :) Tílko se bude hodit, obzvlášť ve vyhořelém křídle, co je teď stanem... Těším se, že se uvidíme!

      Vymazat
    2. můžu to tričko upravit? třeba mu ustříhat rukávy, abych měla taky tílko? upečeme se tam :(

      Vymazat
    3. Taky už mě to napadlo... ale třeba přistavili klimatizaci :D

      Vymazat
  2. Chystám se jít v pátek, tak se zajdu podívat i ve čtyři na blogerské povídání! ;-)

    OdpovědětVymazat