Inspiration (5)

Dnešní inspirační meme, které pořádá Nikki Finn, věnuju fenoménu facebooku... jednoduše proto, že mě tyhle fotky docela pobavily a chci se podělit...:)



 photos from weheartit.com

14 komentářů:

  1. Co dodat - :D:D:D:D:D To poslední je nejlepší :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, ten poslední obrázek mě baví nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou bezva obrázky a hlavně ten poslední! :D

    OdpovědětVymazat
  4. :D:D:D harry je nejlepší..:D

    OdpovědětVymazat
  5. milujem tie facebookovské obrázky :D :D stále sa zasmejem :D

    OdpovědětVymazat
  6. mně se varianta s Julií taky líbí, jen nevím, nevím, jestli by tomu Romeo skutečně dal palec nahoru...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se Dvě zrcadla opravdu líbily! :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je dokonalé :DDD... kde na to chodíš? Chtěla bych jich vidět víc :).

    OdpovědětVymazat
  9. Eres: to byla spíš náhoda, narazila jsem na tyhle obrázky na weheartit.com ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je vtipné :D. Nejlepší je Voldemort :D:D.

    OdpovědětVymazat
  11. to je super :) hlavne ten prvý...

    snowhitesdiary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat