My Week in Progress (1)


Je to tak, zapojuju se do dalšího meme, stále nemám dost :D Tohle pořádá Nikki Finn. Nezaručuju, že se mi podaří se ho účastnit každý týden, ale tak uvidíme. Jeho podstatou je každou středu zodpovědět deset následujících otázek...
    1. Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
      If I Stay

    2. Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
      Lidice. A nevím, jestli slovo dobrý je v tomto případě úplně vhodné... každpádně je to zážitek.

    3. Čím sis naposledy udělala radost?
      Koupila jsem si nové sandálky, juch :)
    4. Co naposledy se ti zdálo?
      Včera se mi zdálo, že jsem v práci a hoří a únikový východ nejde otevřít... no hrabe mi, potřebuju dovolenou, fakt :D

    5. Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
      Pouto mezi dvěma muži je silnější nežli pouto mezi mužem a ženou, protože průměrný muž je silnější než průměrná žena. To je prostě fyzika. (The Bro Code by Barney Stinson) Moje poznámka: chachachaaa :D
    6. Tři věci, na které máš právě teď chuť?
      Brambůrky, frisco a ještě jedny brambůrky...

    7. Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
      Mého oblíbeného Trigorina

    8. Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
      Lidé, čtětě! :D (příště mě snad napadne něco originálnějšího... :))

    9. Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
      Není to úplně nové, takže to možná znáte, ale já na tohle video narazila až teď... Zkrátka Don't you ever interrupt me while i'm reading a book...;)

    10. Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
      Konečně mám první díl Hunger Games z knihovny! :D

    5 komentářů:

    1. Ježíš, to video! :D To je děs.. :D:D:D:D

      OdpovědětVymazat
    2. tak s tím friscem jsi mě vyloženě naštvala, teď tady budu celý den sedět a myslet na to, jak asi chutná to nové brusinkové, chjo ;)

      OdpovědětVymazat
    3. a já snad ne? :) sakra, to brusinkové... taky jsem ho ještě neměla, hmmm :P

      OdpovědětVymazat
    4. Brusinkové je dobré! ;) Ale to normální je lepší! :D

      OdpovědětVymazat