Waiting On Wednesday (1)


Je tu středa a s ní další meme, tentokrát ho pořádá Breaking the Spine a jde v zásadě o to představit knihy, které jsme ještě sice nečetli, ale nemůžeme se jich dočkat.

Tento týden byla moje volba jasná:




Cate Tiernan: Sweep

Anotace z Goodreads: 
První tři knihy (Book of Shadows; The Coven; Blood Witch) svázané do jedné! Morgan Rowlandsovou nikdy nenapadlo, že byla víc, ​​než jen obyčejná šestnáctiletá dívka. Ale pak potká Cala, podmanivě krásného vůdce spolku čarodějek, a právě on způsobí, že se celý její svět obrátí vzhůru nohama. Morgan zjistí, že i ona je čarodějka pocházející z prastarého a mocného rodu. Stejně jako Cal. Spojení, které mezi nimi okamžitě vznikne, je nezničitelné. Morgan ovšem brzy zjistí, že její moc je příliš silná a vymyká se jí z rukou. A začne tušit, že Cal před ní cosi tají... tajemství, které by je oba mohlo zničit.




Tuhle knihu jsem si vybrala z prostého důvodu - chystám se na ni asi měsíc, už mi leží na stole a čeká, až přijde a řadu. Hlavním důvodem je ale to, že ji budu číst "pracovně", a tímto tedy zakládám novou "rubriku" (či jak to nazvat...) svého blogu, kterou najdete vždy pod štítkem my job. V téhle rubrice, která půjde napříč všemi ostatními, se budu věnovat knížkám, které čtu kvůli a díky své redaktorské profesi. Budou to knihy, které posuzuju, zda by stály za vydání, nebo už přímo knížky, které k vydání připravuju. Jde mi hlavně o to, srovnat si myšlenky a posbírat další (tj. vaše :)) názory na tu kterou knihu. Takže jakýkoli ohlas, nápad, návrh, komentář... uvítám! Sweep zatím patří do kategorie první, posuzovací a uvidíme, zda se přesune do té druhé :) Moc se na tuhle sérii těším, ačkoliv mě zpočátku trochu odrazovalo, že je tak dlouhá - celá čítá neskutečných 15 svazků! Ale jsem na ni zkrátka zvědavá, protože: 
    • má úžasnou obálku (což jistě není pravý důvod pro čtení, ale zaujme na první pohled)
      • anotace je tak nicneříkající, že mě to dráždí
        • čarodějky rulez! :)

    0 komentářů:

    Okomentovat