Holiday diary (2) and more about me...


Můj druhý příspěvek do prázdninového meme, které pořádá Kath, bude o něco kratší. Taky jde jen o jeden prázdninový víkend. Udělala jsem si totiž takový malý výlet do města mého srdce a mého druhého či třetího domova :) Strávila jsem dva báječné dny v Německu v Lipsku, kde jsem měla to štěstí před časem rok studovat (no, studovat a hlavně si užívat :D) Už je to sice nějaký pátek, ale pořád je spousta kamarádů, které jsem v té době získala, co tam buď zůstávají, nebo se stále vrací. Ač třeba jen na návštěvu jako já. Leipzig má zkrátka jisté kouzlo, kterým nás k sobě neustále vábí :)

neues Rathaus
MDR Turm
I když to vypadalo, že se vůbec nepodaří počasí, v sobotu byl regulérní letní den, jaký jsem v Čechách poslední dobou vyhlížela, seč jsem mohla. Takže jako na objednávku. Báječně jsme si to užili, znova jsem viděla lidi, kteří pro mě byli a stále jsou tak důležití. Bylo prima zjistit, že je s nimi pořád stejná legrace... Prošla jsem si město, zastavila se na všech památných místech a zírala, jak se to tam rychle mění. Bylo to trošku melancholicky patetické, ale moc prima to tam znova vidět... A taky jsem pochopitelně obešla knihkupectví... a světe div se, nic jsem si nepořídila! Je to těžko uvěřitelné, ale také to bude asi tím, že nedočkavě čekám výplatu, a tak jsem si místo knihy radši koupila radlera navíc, mňam... shame on me :D


Druhá část mého dnešního příspěvku se týká toho, že jsem konečně taky sepsala článek trochu na způsob about me... abyste věděli, s kým máte vlastně tu čest :) najdete ho TADY nebo v postranním panelu hned pod odkazem na můj bloggerský profil... Příjemné čtení :)




photos © Teresinha

2 komentáře:

  1. Ahoj Teresinho:)
    Čtu tě už pár týdnů a obdivuju kolik toho zvládáš číst a že Tě to tak strašně baví (no, dneska je nás zaujatých čtenářů malinko:))
    No, ale chtěla jsem se zeptat, jak jsi se dostala k práci překladatelky? Já právě dokončila filologii a mám doma asi milión knížek, které do češtiny přeložené nebyly... Nějakou praxi s překládáním mám, ale pořád mne láká něco víc (knížky;))
    Můžeš mi, prosím, napsat mejlíka?
    veronika.86@hotmail.com

    Děkuji moc.
    Měj se krásně!
    V.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj V, díky za milá slova :)
    A jinak k překládání jsem se coby redaktorka dostala celkem snadno. No, napíšu ti ten mail :))

    OdpovědětVymazat