Top týdne (5)


Další vydání meme hostovaného Luu se bude točit kolem potvor... takže které jsou podle mě ty největší, nejhorší a nejzlejší, které kdy potištěný papír spatřil? :) Tedy, ty které mi tak připadají aktuálně zrovna dnes... 



Dolores Umbridgeová
...nemůžu si pomoct, ale tahle paní zkrátka nemá jedinou dobrou vlastnost. Zlo z ní doslova kape, ideální potvora.





Ruby
...z Imaginary Girls. Starší sestra hlavní hrdinky a fakt divná holka. Nikdo mi nenamluví, že to myslí dobře, prostě je to sebestředná potvora... recenze na tuhle knížku bude brzo následovat! :)




Bellatrix Lestrangeová
...děsivá psychopatická ženská, nechtěla bych se s ní dostat do křížku, asi by vyhrála...






Faye Chamberlainová
...z trilogie Tajný kruh. Taky pěkná potvora, co jde bezohledně za svým. Nenechá se rozhodit a je přesvědčená o své pravdě. Tohle je fotka ze seriálu, ale mně se víc líbí její jantarové oko na české obálce druhého dílu...





Sue Sylvesterová
...je potvora, kterou mám vlastně ráda a baví mě :) Je jednou z hvězd ze seriálu Glee a její průpovídky jsou legendární...




 Madison Parkerová
...z L. A. Candy. Dokonale rozmazlené zlaté dítě, ač za to možná úplně nemůže a jistě má i trochu srdce ve svém těle, pro mě je to typ holky a vypočítavé potvory, kterou zkrátka nesnesu... a takhle nějak si ji představuju



Jadis z Charnu
...neboli Bílá královna ze ságy o Narnii. Typický příklad navrch huj a uvnitř fuj. Jedna z potvor maskovaná nevinnou bílou krásou...




Marisa Coulterová
...z Pulmanova Zlatého kompasu, ve filmu dokonale ztvárněná Nicole Kidmanovou. Pěkně vypečená maminka, že?



 
slečna Ratchedová
...z Přeletu nad kukaččím hnízdem. Doslovné zosobnění ďábla, tedy hlavně kvůli Formanově filmové adaptaci.



0 komentářů:

Okomentovat