Vánoční fotovýzva (2)


...druhé pokračování Vánoční fotovýzvy, kterou pořádá Nikki Finn...


7. DEKORACE... vánoční hvězda, klasika, taky vám hned po Vánocích chcípne? Nějak tu péči o kytky nezvládám... 8. ANDĚLÍČEK... tenhle není můj, ale patří Melori, zvěčnila jsem ho, když jsme společně pekly cukroví a popíjely víno :) 9. ZIMNÍ ATMOSFÉRA... se letos fakt fotí těžko, sníh nikde, jenom lezavě prší. Takhle pršelo včera ve Vídni... 10. NÁPOJ... a ještě jednou Vídeň a hrníčky od punče. Rozmazanost fotky snad nemá příliš souvislosti s obsahem alkoholu... :D 11. ZIMNÍ OBLEČENÍ... aneb opuštěné rukavice na italských kopcích pár let zpět. 12. SVÍČKA... z loňského adventního věnce. Na letošním ještě čtyři nehoří, to až zítra :)



photos © Teresinha

5 komentářů:

  1. Nám vianočná ruža prežila od minulých Vianoc, len z nej zliezli všetky červené listy...

    OdpovědětVymazat
  2. Ale přežila! Ta moje už letos zas vypadá, že se nedožije Štědrého dne... :) Co dělám špatně? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně to taky chcípá Teri :D proto nákup hvězdy pro tento rok asi vzdám :))) a super fotky :))) všechny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se do Vídně dostala ve středu a naštěstí nám nepršelo :D Jen byla strašná zima, takže jsme se museli zahřát punčem :D

    OdpovědětVymazat
  5. ano ano zahřívání punčem ve Vídni je nejlepší možný způsob přípravy na Vánoce, a jůů můj andělíček je na světové síti :D jinak moc hezké fotky a hvězdu neřeš, chcípá fakt všem (resp. poté, co opadají červené listy, nemá nikdo důvěru v to, že by přežila, a tak myslím, že na spoustě skládek jsou lány vánočních vesele žijících hvězd :D)

    OdpovědětVymazat