CooBoo má web!

Ano, je to tak, CooBoo má svůj vlastní web, tak se radujte se mnou, protože já radost mám. A klikejte! :) Snad se vám bude líbit, momentálně je celý na téma Rudá jako rubín, ale to se pochopitelně bude měnit podle aktuálních nejzajímavějších titulů... a buďte shovívaví, jestli to všechno nebude hned fungovat... :D tak šup, klik sem...



9 komentářů:

  1. Terezko je to krásný web :). Akorát u KDYŽ SE PES SMĚJE je v listování v knize ukázka z knihy JÁ PÍSNIČKÁŘ :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Klér, díky za info, no jo, my víme, to listování zatím trochu skřípe... ale to se snad všechno usadí :)

    OdpovědětVymazat
  3. krása krása :) téma Rudá jako rubín je úžasná! a blog šéfredaktorky je plus! vidno, že viete ako ísť s dobou ;) chválim :)

    OdpovědětVymazat
  4. není zač :). ale jinak super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to je úžasné! :).. Tak ať se s webem daří :)

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu brilantní nápad! Radost mám, a velkou. Jak jsem tak zatím web probrouzdala vypadá moc hezky a už se těším, jak na něm budou přibývat novinky! :).

    OdpovědětVymazat
  7. Pání, ten je ale povedený! Určitě tam budu často chodit! :)

    OdpovědětVymazat
  8. ÚŽASNÝ!! Jsem nadšená, skvělá zpráva :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Hej to je supééér, hned se tam jdu mrknout.

    OdpovědětVymazat