Posuď knihu podle obalu (8)

meme by Syki




Avery Williams
THE ALCHEMY OF FOREVER
Anotace z Goodreads: 
Seraphina už zažila leccos poté, co na zemi strávila celých šest set let. Věčný život a bohatství mají ale vysokou cenu - životy nevinných lidí. Její přítel Cyrus před stoletími objevil alchymistickou metodu, která umožňuje jejich duším střídat těla. A teď už není schopna nést vinu za to, co provádí... Rozhodne se Cyruse opustit, utéct od něj a zemřít. Do cesty se jí však připlete šesnáctiletá Kailey a Sera je zničehonic v životě dívky, o které nic neví, a musí předstírat pravý opak. A její touha zemřít je najednou mnohem menší...

Tuhle knížku jsem nedávno dočetla a nápad a příběh se mi moc líbil, snad se tu brzo objeví recenze. Dneska se ovšem chci věnovat obálce. Nejsem si totiž úplně jistá, jestli se mi líbí :) Není špatná, ale v zásadě taky nijak objevná, a myslím, že splyne s celou řadou dalších... naopak mě docela zaujala britská podoba obálky (viz vpravo :)). Ani nevím, co se mi na ní líbí, ale přijde mi zkrátka celkem povedená... co myslíte vy?



1 komentář:

  1. Britská je jedinečnejšia a viac vynikne (aspoň ja mám taký pocit). Pri originálnej - americkej - mám pocit, ako keby šlo len o ďalšiu tuctovku spomedzi ďalších :)

    OdpovědětVymazat