Co nového? vol. 2

Přihazuju další článek do mojí nové nepravidelné rubriky co nového? Jak jste si mohli všimnout (a někteří i online sledovat na Goodreads :D), válčila jsem se štítky. Nevím, co to blogger vyvádí, ale zmizely mi a notně jsem se s nimi navztekala... nakonec jsem zvolila kompromisní řešení a modifikovala štítky v rubriky, které najdete nahoře hned pod názvem blogu. Rozložení a obsah je zatím v rekonstrukci... snad se to brzo ustálí :)

Jinak stále čtu On Beauty od Zadie Smith, nějak toho času na obyčejné nepracovní čtení není moc... škoda :( Ne že by mě moje CooBoo věci nebavily, ale občas nezaškodí vyvětrat si hlavu někde jinde :) A tahle rubrika by měla být hlavně o tom, co čtu prostě proto, že se mi chce. Anebo co bych si přečíst chtěla. Na Světě knihy jsem řádně nakoupila a doma na mě na kupičce čekají třeba Šaty z igelitu, což je prvotina mladého nadějného autora. Jmenuje se Vratislav Maňák a za tuhle knížku dostal cenu Jiřího Ortena, která se uděluje právě mladým a nadějným.



Pak se moc těším na Noční hlídku, další knihu Sarah Watersové. Mám tuhle britskou spisovatelku moc ráda. Neznáte? Mrkněte na Špičkou jazyka, rozhodně stojí za to, když odmyslíte fakt, že při čtení tohohle příběhu budete červení až za ušima :) Sarah píše opravdu poutavě a reálně a věrně. Její knížky jsou sice bichle, ale čtou se samy, neuvěřitelně odsýpají a pohltí vás...

V práci se pořád ještě zabývám Lodí mezi hvězdami a čeká na mě korektura Nadpozemské, na kterou jsem docela zvědavá, protože ač jsem to tu několikrát avizovala, k žádné andělské knize jsem se zatím ještě pořádně nedostala, takže tohle bude něco jako premiéra. A moc se těším, jak bude knížka vypadat, obálka zůstane originální, taky se vám líbí? Naživo vypadá mnohem líp než jen takhle na obrázku... A málem bych zapomněla, vrhla jsem se konečně taky na Divergenci! Hlavně proto, aby kovářova kobyla nechodila bosa :) A proto, že jsem zvědavá, proto, že si chci udělat vlastní názor a snažím se být nezaujatá (což je fuška...). Ale o Divergenci víc někdy v nějakém dalším článku... až ji dočtu a budu definitivně vědět, co si myslím :) A co je u vás nového? Co čtete? Co vás baví či nebaví? Na co se chystáte? Podělte se se mnou :)

2 komentáře:

  1. Páni, to jsem ale ostuda, když jsem neslyšela o spisovateli Maňákovi, to budu muset napravit ;) Na Nadpozemskou a Loď mezi hvězdami se hrozně moc těším a doufám, že se ti Divergence budet líbit ;) Teď čtu Gjorky od T. Benešové a je to takové zajímavé, oddechové čtení ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, že ste nechali u nadpozemskej pôvodnú obálku, je úžasná :) Už sa na ňu veľmi teším :)

    OdpovědětVymazat