BLOG TOUR - Vysněné místo na čtení?

Dnes je řada i na mě, abych se zapojila do projektu knižní blog tour, kterou pro nás přichystala Kath. Moje šťouravá otázka na autory zní:

Máte nějaké vysněné místo na čtení? Nějaké opravdu naprosto ideální, které třeba ani nemůže v našem světě existovat? Trošku fantastické? Prostě něco víc než jen koutek s křeslem. Zkrátka něco naprosto dokonalého...

Vysněné místo na čtení? V rámci blogtour už jsem odpovídala i na otázku "dosud nejzajímavější místo, kde sis mohla číst", a bohužel musím říct, že si moje odpovědi budou dost podobné. Takže by se vlastně dalo říct, že mám štěstí, když moje ideální místo zaprvé existuje, a zadruhé už jsem tam i byla. Ale k věci... malá jednostěžňová plachetnice, horní paluba, Jadranské moře, ostrov Palagruža, který se nachází přesně mezi Chorvatskem a Itálií a široko daleko není žádná civilizace, hvězdná noc, hlídka u kotvy, peřina, malá baterka a Jane Austen na klíně...cítíte ten vánek, smíchaný s vůní moře, který vám otáčí stránky...?

 
Kerstin Gierová, autorka trilogie Drahokamy
Čtu pořád a všude (dokonce i při vaření) a jako dítě byla mým nejoblíbenějším místem jedna naprosto konkrétní a moc pohodlná větev na staré třešni. Ale pokud bych si mohla vybrat ideální místo na čtení, pak by to byla nejspíš houpací síť v obrovské knihovně, která by celá patřila jen mně. Nebo polstrovaný parapet se spoustou velkých polštářů v malém pokojíku ve věži plné knih s výhledem na střechy zasněženého města.

Moje vysněné místo na čtení by bylo ve věži krásného zámku. Seděla bych na veliké pohodlné rudé sametové pohovce u okna s fantastickým výhledem na zvlněné kopce a oblohu. A v té místnosti by byl také barista a neustále by mi připravoval kávu :)

V mé knize Marcelo ve skutečném světě má Marcelo domek na stromě, kde tráví spoustu času. Myslím, že moje vysněné místo na čtení by byl právě domek na stromě s pěkným křeslem a příjemným vánkem, který by mi čechral skráně. 




A KAM DÁL?

1 komentář:

  1. Skvělé odpovědi, člověk jen horkotěžko vybírá místo, kterému by dal přednost:)

    V případě B. Tuzarové, by se láska ke čtení dala ideálně skloubit s mou chutí cestovat, jen nevím, jestli bych čtení na moři nedopadlo stejně jako v autobuse:D

    Jinak vždycky jsem toužila mít svůj domek na stromě, kde bych se celé dny zašívala a ležela v knihách, aniž by mě v mém snění a fantazírování někdo vytrhoval:)

    OdpovědětVymazat