Inspiration (2)

Dneska ještě přihodím můj druhý příspěvek do meme pořádané Nikki Finn, jehož cílem je nacházet a ukazovat inspirativní fotky ze světa četby, knih a zápisníků.

Přemýšlím, že bych si znova začala psát klasický papírový deník. Nebo aspoň poznámky... :)
Zdroj fotek: weheartit.com 



6 komentářů:

  1. s tím denníkem je to skvělý nápad!!!!! Já si takový tvořila před deseti lety, je plnej mých kreseb, obrázků, čehokoli, co mě napadlo, mám tam i recepty, oblíbené zpěváky, básničky .. :D no a dnes to je neskutečnej poklad... dívat se na můj deset starý rukopis, na to , co a koho jsem milovala, na recepty, co jsem dodnes nezkusila :D
    Před rokem jsem začla s druhým denníkem a teď mám koupenej sešit na třetí :))) Jen do toho :) !!!!

    OdpovědětVymazat
  2. No právě, já jich kdysi měla spousty, jsou to dějiny na papíře a skvěle se u toho vzpomíná. Inkoust pamatuje, co já dávno zapomněla :) A přesně, jen do toho, jenže mám dojem, že mi někdo žere čas, který by k tomu byl potřeba :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jeden čas som si denník písala. Asi predsa aj ja začnem znova. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že to určitě stojí za to, obzvlášť, když v obchodech je tolik krásných notýsků, co lákají k zapisování :)

    OdpovědětVymazat
  5. já si vždycky nějaký takový notes koupím, že do něj budu něco psát a pak je mi to líto , tak mám všechny prázdné a zdobí mi různé kouty v bytě :D

    OdpovědětVymazat
  6. ale tak zase výzdoba to není špatná, ne? :D

    OdpovědětVymazat