Posuď knihu podle obalu (2)

Protože je neděle, je tu můj druhý příspěvek do meme pořádaného Syki

 


Shani Petroff

BEDEVILED (# 1 Daddy´s Little Angel)

 

Anotace z Goodreads:
"Máma vždycky říkala, že můj otec je ďábel. Nikdy jsem netušila, že to myslí doslova."
Angelin otec (známý také jako Ďábel) chce být součástí jejího života. Na oplátku nabízí svou moc dát jí cokoli, po čem její srdce zatouží - včetně poupularity nebo rande s Colem Danielsem, klukem, do kterého je už dlouho zamilovaná. Ale Angel má svoje podmínky - táta musí přestat s ďábelským byznysem a zbavit se svých speciálních schopností. Odsoudí se tak Angel k věčnému obědvání u stolu loserů? Nebo se svým drahým tatínkem uzavře nějakou dohodu?
Tahle knížka (nebo vlastně celá série) mě zaujala hlavně kvůli své obálce. Není to zrovna typická YA kniha, spíš bude čtenářsky někde trošku níž, můžou ji číst klidně i desetileté holky. Ale stejně mě docela bavila. Je napsaná přesně tím kousavě sebeironickým a vtipným způsobem, co mám ráda. Obálka se k tomu hodí a myslím, že dovede přitáhnout i odpovídající čtenáře a čtenářky. Autorka má podobně graficky zpracované webové stránky (www.shanipetroff.com), kde se můžete podívat na ostatní obálky ze série, a i bloguje (www.shanipetroff.blogspot.com) Trošku to vypadá jako pitomost přitažená za vlasy - otec ďábel... - ale fakt je to sranda :)

0 komentářů:

Okomentovat